Monday, November 2, 2009

Matinya Geocities....

Pada hari jumaat lepas tamatlah riwayat http://www.geocities.com/wanwarlock atau lebih dikenali sebagai Thanatopsis website. Yahoo! telah membeli Geocities dgn harga berapa billion ntah, tapi sebab dah x menguntungkan, Yahoo! dah tutup...

Website tu aku buat era awal 2000, lewat 1990-an masa aku buat A-level kat UK satu masa dahulu.

Time tu mana ada wysiwyg html editor, aku kena tau pasal html encoding! gila susah nak buat. Lepas tu datangla Microsoft apa ntah, x igt aku program tu, sebab tu ada boleh buat columns. Tu pun ada problem macamana nak direct clicks etc.

Dalam tu ada la interview yg aku buat & yg telah aku upload ke sini. Ada lagi yg akan datang. Last time aku update ada la kot tahun 2000.

Aku sebenarnya malas nak update site tu sbb kena guna pure html. Malas nak belajar.

Sempat aku save interview2 lama & gambar2 lama.

Pelan pelan nanti aku cuba upload.

Geocities kat Wikipedia

No comments: